неделя, 31 май 2009 г.

Състезание - средна

Днес имаше официален старт в програмата на 4тия лагер за световното първенство по ориентиране. За доста от отборите (Чехия, Полша, Австрия и Италия) това състезание се явяваше и контролно за определяне на националните им отбори. Моята задача бе да бягам добре и да не допускам грешки. От гледна точка на ориентиране съм доста доволен защото допуснах няколко грешки от по 10тина секунди. НО това, от което не съм доволен бе, че моята карта бе поставена в ДЖОБ и то МАТОВ и ми се наложи за 4та точка да го махна а валеше пороен дъжд. Маршрутите бяха принтирани на "водо устойчива хартия". За 17та точка паднах в едно блато и ми се наложи да спирам да си мия картата в една рекичка защото нищо не виждах. Много ми бе трудно четенето на картата в края на маршрута и атакувах точките по посока и по описание. Смятам че от това нещо съм загубил най-малко линута. Но най-ядосан останах като видях поне други 10 състезатели да финишират след мен и картите им бяха поставени в пликове в каквито наистина трябва да бъдат. В крайна сметка съм на 3мин след победителя Михаел Смола и на 2мин от 2рия Ян Седеви. Мисля че съм около 10то място (не бяха финиширали всички състезатели от общо 70).

Няма коментари:

Публикуване на коментар