петък, 22 май 2009 г.

NOC - test race


Вчера беше квалификация на Норвежкия национален отбор, за скандинавския шампионат - спринт. Аз за пореден път се декласирах по най-глупавия начин, като не дупчих 8ма точка. Проблема мисля че дойде от това, че видях няколко състезатели да преминават през видимата отсечка, но така и не разбрах, че има точка накрая и реших че 9та е края на видимата отсечка. И след, като дупчих 6та започнах да гледам вариантите за 10та и 13та и просто изключих да си погледна картата дали изобщо има точка. Лош вариант за 13та (от който загубих около 30 сек). Дори и да не бях декласиран времето ми нямаше никак добро спрямо 1вия. Лошите варианти за 2ра и 3та допринесоха за лошото ми бягане. Като цяло не съм въобще доволен от вчерашното състезание...

















Няма коментари:

Публикуване на коментар