събота, 16 май 2009 г.

Един тежък ден...

Днес бе един наистина тежък ден и едвам успявам да се съсредоточа за да напиша тези редове.
Другата седмица предстоят контролните за определяне на националния отбор на Норвегия за Скандинавския Шампионат, като за нашия отбор това е и последно контролно за определяне отбора за Юкола. Днес направихме две тренировки на подобни райони в покрайнините на Осло.
Сутришната тренировка, бе като едно малко състезание. Система (емит разбира се), стартов списък, класиране и т.н. Няколко отбора взеха участие. Първо време даде Андерш Нордберг, като пробяга 9,1км-вия маршрут за 70мин (времето само по себе си говори колко бе тежък терена). За мен това бе повече, като тренировка с опознавателна цел. Изучавах начина по който трябва да се ориентирам и бягам другата седмица. Не бързах за да не допускам грешки и за да придобия увереност при намирането на точките. Целта ми бе почти изпълнена, като изключим 2ра точка където може би още не бях достатъчно добре концентриран и варианта за 13та кт. Като цяло останах доволен. Избягах маршрута за 80 минути което никак не бе зле.


Следващите няколко часа прекарахме в "клубната къща" на Бекелагат (клубът на Мике Лунд), като се опитахме да релаксираме. Имахме кратко обсъждане на сутришната тренировка и се опитахме да обобщим как трябва да се бяга на този тип терен. Имахме карти за предстоящото състезание и обсъждахме евентуални варианти.
След малко по малко от 4 часа дойде време да стартираме отново а тренировката не беше никак лека или поне от вида на маршрута. 9.9км-вия маршрут обещаваше тежко начало и не по-лек край. Аз бях решил че ще избягам целия маршрут (може би бяхме 2-3 души, които го избягахме целия). Картата на места бе доста стара и големи скали и камъни не бяха отразени, но, като за тренировка ставаше. Бях доволен защото при наличието на всичката умора успях да остана концентриран до края и да не сгреша.


Вечерата имаше грил-парти в дома на Марус Бюган и всички бяхме покане (не всички присъстваха за жалост.


Така мога да заключа че днешния ден бе наистина пълноценен.


Утре 17ти май е националния ден на Норвегия и ме очаква не по лека програма (за радост не включва два маршрута по 80мин).


1 коментар: