събота, 30 май 2009 г.

Лагер - WOC - Мишколц

Днес е 2рия ми ден от лагера за световното първенство в Мишколц. Докато дойде останала час от националния отбор съм настанен в хотела, който ще е самия състезателен център за световното първенство. В една стая съм едно момче от Южна Африка - Николас Мулдер. Научих доста интересни неща за неговата страна и определено някой ден живот и здраве ще отида на лагер там (както много други ориентировачи правят).
Днешната тренировка - спринт, бе и контролно за определяне на националните отбори на Полша и Австрия. Като ние стартирахме след тях. Относно резултатите знам само че съм с 2ро време 14:53, което е с 20сек по-бавно от това на Клас Блох от Дания. Няколко грешки и няколко неправилни варианта направиха бягането ми не много добро. Но като за 1ва бърза тренировка съм доволен.

Утре предстои истинско състезание - средна дистанция и тук може да видите стартовия списък.


Няма коментари:

Публикуване на коментар