неделя, 3 май 2009 г.

"Преследване" Дълга Дистанция

Днес беше дълга дистанция - преследване от вчерашния ден. Както вече споменах повечето от състезателите не стартираха, и аз бях 2ри на 1мин и 33 сек от 1вия. Стартирах добре и взех първите 3 точки с доста добро темпо, но поредица от грешки за 4та точка (най-вече бягане в гъсто без да си гледам компаса) ми костваха ценно време и на самата 4та точка бях настигнат от стартиращия след мен Ойвин Хелгеруш (ХСК). За моя изненада, "дупчейки" 5та точка видяхме стартиращия 1ви състезател да приближава същата точка от противоположната и страна (явно доста я беше подминал). И така, като се събрахме 3мата започна голямото "надлъгване". И двамата състезатели знаеха че нямат голям шанс ако се стигне до финален спринт и се опитаха да ми избягат още в гората, като вземаха различни варианти. Изчакваха ме да тръгна и тогава те тръгваха по свой собствен път. На 15та точка никой не виждах и минавайки през видимата разбрах че съм 1ви. Чак на 18та точка видях Ойвин, който беше избрал левия вариант, за същата. От там минахме следващите няколко точки заедно, като за 22ра пак се разделихме, но на точката бях няколко секунди преди него. 23та и 24та Ойвин взе точно преди мен, но 25та (последна) дупчих 1сек преди него. От там дългата финална отсечка ми позволи да развия доста добра скорост като финиширах с около 20 метра преднина. Като изключим 4та точка останах доволен от днешното състезание. С 2ро време за деня и 1ви общото класиране.

Няма коментари:

Публикуване на коментар