четвъртък, 14 май 2009 г.

Вчера след дълго пътуване (10 часа) отново пристигнах в Халден. Бях си подал заявка за едно местно състезание - спринт. Не бях толкова физически уморен от пътя, колкото психически. Главата ми бе празна и това моментално се отрази и на бягането ми. Бягах много разсеян и допуснах много и елементарни грешки. Картата не беше от най добрите на които съм бягал, но това не ми беше и оправдание. Бях пребит с почти 4мин от 1вия.



Вечерта рано рано си легнах защото тази сутрин трябваше да стана в 7 за да отида на ТТТ (техническа тренировка), която се явяваше и тренировка за Юкола. Района не беше много подобен но на места се доближаваше до реалността. Бяхме само 4 мъже, но все пак Андерш Нордберг беше на лице, което със сигурност означаваше добра конкуренция. Лъчо стартира 1ви, след него Андерш на 3мин, след това Йон Педерсен на 1мин и последен аз на още минута от Йон. 1вия финиширал става победител (това е и като тренировка за 6ти и 7ми пост на Юкола). 1ва точка беше почти изцяло по пътека и реших да бягам колкото мога за да стигна Йон. Отивайки за 2ра видях Йон вече дупчил точката но картата не беше съвсем коректна и сгреших може би около 40 сек. 3та точка съм я дупчил преди Йон (поради по-добър вариант за същатата). Но Йон е избрал по-добър вариант за 4та и ч дупчи около 15 сек преди мен така, че вече го виждах. Както може да се види и от картата за 4та точка бягах доста на зиг-заг защото района беше доста гаден и не можах да намеря идеалното място за бягане. До края бягахме почти заедно с Йон, но за 10 нагоре по склона му избягах и му бях направил около 30сек. Лош вариант за следващата точка (заседнах в гъстото и между камъните) и отново се озовах след него. Така той финишира няколко секунди преди мен. По-важ
ното в случая е, че моето време бе по-добро с около 50 сек от това на Андерш. За жалост и този път не можах да спечеля така "важната" КОЛА! Лъчо спечели Фанта като 4ти (но май само кутийката - все пак това е 50 оре - 10 -стинки).



Няма коментари:

Публикуване на коментар