понеделник, 1 юни 2009 г.

Щафета

Днес на лагера за световното първенство се проведе щафета. Понеже съм все още сам на лагера, правих щафета с един поляк и съквартиранта ми Николас. Много ми се искаше да бягам 1ви пост, но в крайна сметка бягах 2ри след поляка. Той се прибра на около 5-6мин след 1вия и ми предаде 8ми-9ти. Аз направих сравнително добро бягане но допуснах общо около може би 2мин грешки. 1мин грешки и 1мин по вариант (може и да е около 40 сек). Прибрах се 2ри на 50сек от 1вия. Николас бяга значително по-слабо от нас и в крайна сметка финиширахме 6ти или 7ми (което е без никакво значение за мен).
След няколко часа очаквам да пристигне и останала част от отбора.

2 коментара:

  1. Да не би да ти е лошо - тренираш си, пиеш бира с австрийците! ЗА какво ти е да чакаш другата част от отбора? :)

    ОтговорИзтриване
  2. ...е ако другата част от отбора са някои пичета от Визаж...:):)

    ОтговорИзтриване