понеделник, 19 март 2012 г.

Лагер Унгария

От миналия четвъртък съм на лагер в Унгария (50км западно от Будапещ) заедно със финландския си отбор Калеван Расти и Финладския Национален отбор по Ориентиране. Районите тук по никакъв начин не могат да ме изненадат понеже в България имаме доста подобни. Събота и неделя се състоя Будапеща Опен. Съботата беше дълга дистанция, в която никой от нас не взе участие а тренирахме. Неделя беше най тежката средна дистанция която съм бягал. 7,3км с 410м сборно изкачване и картата бе в мащаб 1:150000 :). Не съм доволен от бягането си защото допуснах 2 по-големи грешки. Оли Маркус стана 1ви, като направи много добро бягане. На всичкото отгоре чувствах краката си и много тежки и ми беше много трудно да поддържам добра скорост през цялото време или с една дума казано - мъка! В крайна сметка станах 3ти, но изобщо не бях доволен от бягането си.

Класиране.

И вчера след състезанието започнахме да окапваме един по един. Хранително натравяне е най-вероятно причината. От общо 21 души само един се отърва (Адам Хроми).Цяла нощ бяхме дежурни в тоалетната :). И днес цял ден лежим и едвам гледаме. Но малко по-малко нещата вземат да се стабилизират. Даже сме планували нощна тренировка. Петък се прибирам обратно в България, като събота и неделя смятам да взема участие в купа "Three Hill Cup", където съм специално поканен от организаторите. Това се пада и първото състезание за мен в България за тази година. Намирам района на състезанието за доста интересен и ми е любопитно да видя какво Георги Карталов ни е приготвил, като маршрут.


 Ако се питате защо вариантите ми са начертани с химикал, причината, е че си изгубих GPS-a по време на 1вата тренировка. Не ме е яд толкова, че го изгубих а за това че тъпанарите от Garmin не са домислили нещо толкова малко, а в същност нещо много важно. Часовника беше последен модел forerunner 610 на не малка цена. Сега трябва да си попълвам дневника ръчно :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар