неделя, 25 март 2012 г.

Three Hill Cup

 Петък си тръгнах от лагера в Унгария и след 10 часа път с кола си бях в София. На другия ден - събота заминах за Велико Търново, където се състоя Three Hill Cup. Двата старта се очертаваха, като доста интересни имайки в предвид, че това беше първото сверяване на часовниците с останалите състезатели от България (само Иво Каменаров липсва). За мен средната бе определено по-важното състезание защото бе и WRE. На спринта бягах далеч под възможностите си, поради умората от пътуването и тренировките в Унгария. Отгоре на всичко пропуснах и точка и се декласирах. Бях наистина ядосан на себе си поради поредната елементарна грешка.


  За средната дистанция имаше подготвено моделно бягане и след дисквалификацията ми на спринта, реших да отида на нощна тренировка. Бях доста уморен но, като че ли тази тренировка ме зареди. И най-важното от тази тренировка бе, че получих нужния респект от района и разбрах, че никак няма да е лесно на другия ден.


 Времето днес бе идеално за бягане. На загрявката усетих, че краката все още ми тежат и в този момент си казах "дано маршрута да е по техничен в по-бавен за бягане район".  Така и беше. Имаше само две отсечки, на които можеше да се развие по-висока скорост. Бягах добре като допуснах една грешка от около 40-50 секунди. Технически бях доволен освен тази грешка. 

Ще ми се в България да има повече състезания на такива райони. За моя голяма радост следващата седмица е купа "Бегун". Купата на моя клуб, която тази година се очертава да е още по-интересна от миналогодишната.

Няма коментари:

Публикуване на коментар