четвъртък, 22 март 2012 г.

Лагер Унгария

Днес бе и последната сериозна тренировка на Унгарска земя, която проведохме заедно с Финландския национален отбор. В тренировката имаше 5 дълги отсечки, които бяха важни. За жалост не всички от състезателите бяха в състояние да бягат на 100%. Единствено Оли Маркус и аз бягахме целия маршрут максимално. Доста интересни неща се видяха от сравняването на вариантите и успях да достигна до доста добро заключение, което ще ми свърши работа в Швейцария тази година. На всички дълги отсечки имам по-добри времена от останалите момчета, но според мен една от причините може би е това, че днес се чувствах в наистина добра форма. Има два варианта от, които не съм много доволен доволен, но пък тази тренировка смятам, че ми помогна да не допускам тези грешки за в бъдеще. 


Няма коментари:

Публикуване на коментар