понеделник, 2 май 2011 г.

10 MILA

 Ден след победата ни в 10 МИЛА съм си вкъщи. Чувствам се изключително щастлив, но в същото време и малко натъжен. Още една цел заради, която живях и тренирах толкова много години е вече постигната. Но веднага набелязах нови, които ми дават сили да продължа да правя това, което най-много обичам.
Да спечелиш 10 МИЛА е страхотно, но по начина по който това се случи, се гордея още повече. Почти перфектното бягане на 1ви пост беше достатъчно да се прибера 1ви на 1ви пост.Опита събиран дълги години ми помогна най-накрая да се прибера 1ви на тази щафета без това да бъде самоцел.
Да бягаш в отбор с такива невероятни съотборници ти дава допълнително самочувствие, че си част от нещо велико. Всеки знаеше какво трябва да прави и всеки го направи по много добър начин.
Естествено зад тази победа се крие доста труд, който всеки от нас е положил, не казвам, че другите отбори не са заслужавали да спечелят, но явно не са го искали колкото нас.
 Бяхме сочения фаворит за спечелването на това състезание и много хора се надяваха това да ни изиграе лоша шега, но съумяхме да запазим хладнокръвие до край.
 Лично моето бягане мина много добре. Не предприех нито една излишна стъпка и винаги действах разумно. Използвах останалите около мен колкото се може повече без това да се отразява на моето ориентиране. Никога не се стремях да бъда на чело а да бъда в началото на групата. Възползвах се от грешките на другите за да не допускам аз такива. В края на маршрута успях да изляза на чело, като увеличих малко темпото. Добрата физическа форма ми позволи да финиширам 1ви.
 Вечерта премина в следене на щафетата по интернет от хотела, където бяхме настанени и около 2 часа сън. На арената отидох отново за края на 7ми пост. Всичко вървеше по план за нас.
 Грешка на Мариус Бюган от отбора на Халден увеличи шансовете ни за спечелване на състезанието многократно.
 Невероятно бягане на Фабиен Хертнер даде нужното предимство на Тиери да стартира сам. И както Фабиен каза за интервю след финала - "Това Е".
 Аз лично бях спокоен за победата ни. И това в действителност се случи. Виждайки Тиери да бяга към последна контролна точка даде огромна радост на целия отбор!
 За едно съм най-щастлив, че спечелихме 10МИЛА. Ако не бяхме я спечелили трябваше да чакаме още една година за да имаме нов шанс. :)
Това е спомен за цял живот!!!

2 коментара:

  1. Кирчо,гордея се с успеха ти,разбира се и на отбора.Приемам,че и аз съм част от този успех.Поздрави на теб,на Наталия,на съотборниците ти,на клуба Калеван расти. Данчо Банков

    ОтговорИзтриване
  2. Ти си наша гордост! К6

    ОтговорИзтриване