събота, 24 април 2010 г.

Нов терен, нов опит!

Днес се проведе едно много приятно състезание. Районът, както повечето хора го нарекоха, "един от най-техничните", който можеш да откриеш в Норвегия бе наистина специален. Много детайли на места, а в равната си част всичко изглежда еднакво и ако се загубиш става трудно бързото откриване. Днес си бях поставил задача да направя едно чисто от към грешки състезание, която почти изпълних от, което останах много доволен. Не можах да използвам беговите си възможности, защото на места като увеличиш скоростта губиш контакт с картата и тогава става лошо. Проблема при мен бе че постоянно знаех къде съм и много подробно четях картата, което много ме забавяше. Понеже не съм бягал на подобен район не знаех на кое мога да разчитам и кое може да се чете на висока скорост и кое не. Към края на маршрута съм увеличил скоростта спрямо 1вия но там района бе и по-различен. Трудната част бе до 5та точка. И там наистина имах проблеми с отсяването на важните неща от картата и просто четях всичко.
 Но пак повтарям, доволен съм от бягането си, макар Андерш Нордберг да ме бие с 6мин и 20сек!!! Но смея да твърдя, че малко хора могат да го победят на такъв тип район.

Няма коментари:

Публикуване на коментар