вторник, 13 април 2010 г.

Понякога има и лоши дни :)

Днешната сутрешна тренировка, не мина по най-добрия начин, което ме накара да се замисля за някои неща. Бях уморен, беше рано сутринта. Стартирах добре но за 2ра точка правя паралелна грешка. Това, както и да е. Върнах се на 1ва и започнах маршрута отначало. Но, като, че ли загубих мотивация, умората в краката наистина ме връхлетя изведнъж. Опитвах се поддържам висока скорост, което точно в този ден увеличи малките грешки около самите точки. На 16 точка реших да прекратя тренировката и в лек тръс се прибрах до финала.
 Според мен човек трябва да знае, кога да каже не и просто да спре, да си вземе почивка да обмисли нещата, да мине известно време и да опита пак.
 Тази година е определено годината с най много технически тренировки до сега в спортната ми кариера - 85 (до момента). Неделя имам състезание и до тогава смятам да не тренирам на карта. Да оставя мозъка ми да си почине малко от ориентиране.
 Естествено няма никакво място за паника и по-добре, че това се случва на тренировка отколкото на състезание, всичко е по план и се развива по начина по, който сме го планирали с личния ми треньор.

Няма коментари:

Публикуване на коментар