петък, 2 април 2010 г.

Норвегия

Вчера приключи лагера ми в Дания и се приместих в Норвегия, където ще остана следващия 1 месец. Лагера мина добре с доста технически тренировки, от които останах доста доволен.
За мое голямо съжаление снощи се случи нещо с компютъра ми и всичката информация на C се изтри. Там бяха всичките ми карти с варианти за последната 1 година и половина, дневника ми за година и половина, доста снимки и работа. Много се ядосах но като че ли вече ми мина, има къде-къде по-лоши неща. Така че този месец няма да мога да публикувам О-игра.
 Времето в Норвегия е коренно различно от това в България. Тук все още си е зима и няма много намерение да се стопля, но поне нямаме сняг в Халден.
 Следващата седмица ми предстоят доста нощни тренировки, така, че съвсем скоро ще имам какво да публикувам.

1 коментар:

  1. Кире, внимавай по летища и гари, да не пускаш компютъра си през скенери, това може да ти изтрие диска. Също така е добре да си правиш архив на важните неща. Ама то като стане белята, пътища много ;-) Успех в тренировките!

    ОтговорИзтриване