понеделник, 27 април 2009 г.

Норвежка Пролет (Norwegian Spring)

В изминалите почивни дни се състоя едно от по-известните Норвежки състения, а именно "Норвежка Пролет". Състезанието беше два дни: събота-щафета и неделя-дълга дистанция. В състезанието взеха участие около 1500 души. Състезанието бе организирано от "Халден СК" http://norwegianspring.no/


Събота 25/05- щафетата беше от 5 поста, като аз бягах 1ви пост на 1вата щафета на "Халден СК". За мен тази щафета се оказа и контролно за Юкола. И задачата ми не бе просто да бягам добре, а да бягам много добре. Да не бъда пасивен и да бягам малко след 1вите а точно обратното още за 1ва точка да тръгна максимално. В крайна сметка бягайки за 6та не виждах никого около себе си и до финала бягах сам като се прибрах 1ви на 1мин преди 2рия (чувството бе невероятно да избягаш на групата). На втори пост стартира не безизвестния Андерш Нордберг който увеличи преднината на 3мин но за моя радост имаше с около 20сек по слабо от моето време. До края преднината ни продължи да нараства и Олав Лунд Анес финишира с солидните 9мин преднина пред 2рата щафета, което беше един малък реванш за лошото ни представяне на 10МИЛА. 2рата щафета на Халден финишира на 3то място, коеот бе повече от радостно. В 3тата щафета бяга Лъчезар Илиев. Шведския национален отбор е на лагер в Унгария за предстоящото световно първенство и поради тази причина звезди, като Емил Вингстед, Матиас Карлсон и Ерик Акселсон не взеха участие в щафетата.

Женската ни щафета в която бяга и Илиана Шандуркова също стана 1ва.







Видео.

Неделя 26/05 -дълга дистанция. Понеже не бях сигурен до последно дали ще бягам, си подадох заявката малко късно, което ми отреди 1ви стартов номен. Това беше без значение защото състезанието не беше важно, а просто една много добра тренировка. "Дългия" маршрут от 10.8км бе пробяган от 1вия за 67мин и 33сек аз се наредих на 4то място като изостанах на 2мин и 3сек. Няколко грешки от по 1мин направиха състезанието не толкова идеално за мен. За 3та точка, както може да видите реших да бягам почти направо вместо да избера левия вариан да, стоя сравнително високо и да поддържам по-висока скорост. За 7ма точка имаше пътека не отбелязана на картата и реших че вече съм на пътеката, която е отбелязана на картата за това се озовах на съседното било и там също загубих около минута. За 16та точка също избрах да бягам сравнително направо вместо да заобиколя по пътеката от ляво, което ми коства още минута. За разлика от Швеция тук районите са малко по пресечени и не винаги най-добрия вариянт е направо.



Останах доволен от изминалите състезания нов опит, нови райони.



Резултати дълга.



Няма коментари:

Публикуване на коментар