сряда, 29 април 2009 г.

Фредрикстад-спринт

В продължение на 4 седмици ще се проведат 4 спринта. Всяка сряда в околните градове на старт застават обикновено по 150-200 състезатели. Маршрута е еднакъв за всички групи, като се стартира на всеки 15сек . Днешния спринт беше в град Фредрикстад, на около 30-35мин северно от Халден. Тази година това беше първият ми старт на спринт и той премина зле и добре. Зле, защото пропуснах една точка (като погледнах картата след, като бях дупчил 14та въобще не видях 15та или не знам дали я видях и като тръгнах към нея си мислех, че трябва да бягам за 16та), и бях декласиран естествено, а добре защото видях, че физическата ми форма е на едно добро ниво и така мога по-спокоен да вляза в новия сезон (времето ми бе по-добро с 25сек от 1вото време). Не е добре че се декласирах, но все пак е добре, че това се случва в началото на сезона и на не важно състезание! Имам 2 грешни варианта за 7ма, трябваше да мина от ляво и за 20та от дясно. Ако това беше важно състезание, с тези 2 грешни варианта може би щях да съм 5-6сек назад а това може да означава и 5 места. Такива състезания изглеждат много лесни, но, когато силите са изравнени на състезателите, точно тези 5-6 метра по-малко, от правилно избран (най къс вариант) ти дават победата.

Резултати спринт.

Няма коментари:

Публикуване на коментар