неделя, 9 юни 2013 г.

NORD

 От доста време не съм писал в блога си, но при наличието на фен страницата ми във фейсбук, новините тук ще са все по-малко. Последната седмица участвах в NORD, а преди това бях на високопланински лагер на Витоша. Ще прекарам следващите две седмици във Финландия, а след това ще се прибера до България за последни приготовления преди световното първенство, което също ще се проведе във Финландия.
 Последната една седмица, участвах в Скандинавския тур, който включваше 5 кръга от световната купа, съответно две в Норвегия, една в Швеция и две във Финландия.
 За мен бе много важно да участвам в тия световни купи, защото това де факто са последните сериозни стартове преди световното първенство, и успях да видя в какво моментно състояние се намирам.
 Резултатите бяха далеч от тези, които исках, но явно в този момент от сезона, това бяха възможностите ми. Доволен съм много от квалификацията в Швеция и от последния старт, който беше преследване. Естествено от всяка ситуация трябва да се извлича максимум полза. За мен бе много важно да сравня скоростта си на бягане с останалите състезатели и може би, доста неща успях да погледна от друг ъгъл, като гледах финала на спринта в петък по телевизията. Последния старт е който се чувствах най-зле физически всъщност съм бягал доста добре и ме радва факта, че за двете дълги отсечки имам съответно 1во и 2ро време. Явно всички са били уморени.

 Вчера се присъединихме към лагера на Калеван Расти, където днес макар и уморен направихме много добра щафетна тренировка.
 За моя жалост днес ми беше съобщено, че няма да бъда част от 1вия отбор в тазгодишното издание на Юкола. Това не ме изненадва особено след лошия 1ви пост на 10Мила. Но пък ми се открива възможността да бягам последен пост на 2рия отбор, което ще е също доста интересно.
 След Юкола ще остана за седмица в Йоенсу (града на Калеван Расти), където заедно с Иван Сираков и Ивайло Каменаров ще проведем едноседмичен лагер за предстоящото световно първенство.
 

Няма коментари:

Публикуване на коментар