вторник, 16 февруари 2010 г.

Лагер Португалия + Portugal O-meeting

Лагерът ми с Халден в Португалия започна със няколко старта от “Portugal O-meeting”.

От пътуването и часовата разлика бях доста уморен и първия ден не се чувствах никак добре, а това се отрази на по-нататъшните ми стартове Но както и да е. Все пак съм тук главно за да тренирам, а тренировките вървят много добре за сега.
2рия ден от състезанието бе най-интересен, защото почти целия световен елит присъстваше, а във същото време беше и WRE. Бягах добре с около 1мин грешки и съм като цяло доволен.Скоростта на ориентиране не е все още на нужното ниво, но се надявам скоро и това да стане. Очаквано от мен победител стана Тиери Жоржу с едно доста силно бягане (както обикновено).
3тия ден се опитах да бягам състезателно, и останах доволен от ориентирането си. Мога да съм спокоен, че вървя в правилната посока за предстоящия сезон.
1вия и 4тия ден съм декласиран (но не по моя вина) Организаторите имат някакъв проблем със Спорт и Дент-та, но не ми се и разправяше.
Като цяло лагера си протича нормално. Времето не е с нас и постоянно вали, но това не е най-важното. Вчера следобяда направихме интересна тренировка заедно със Френския национален отбор. Бягахме по 2ки с една карта. Единия от нас бяга по прекъснатата линия а другия по непрекъснатата на картата. Като този който бяга по късото „ухо” с една точка, бяга без карта на запаметяване. След това сменяме картата и следващия бяга по запаметяване.
Доста интересни тренировки предстоят, които очаквам с нетърпение.
Изкъсо следим и Олимпиадата, за наше щастие тук има зала с прожектор в, която следим, някои от дисциплините.
Един интересен факт, от който останах приятно изненадан. Румънския Национален Отбор, в доста разширен състав са на лагер тук. Кога ли и ние ще доживеем този момент, не знам?!?!

Няма коментари:

Публикуване на коментар