събота, 14 април 2012 г.

Brown Cup

Изминалите петък и събота се  състоя вече традиционната Браун Купа. Петък бе спринт в град Трявна, а събота средна дистанция близо до Габрово. Отбора домакин се беше постарал както винаги и организираха силно състезание с малки пропуски на спринта. За мен спринта от техническа гледна точка премина добре но нямаше свежест в бягането ми и се чувствах доста изморен. Допуснах грешка за 2ра точка като не можах да разчета от картата дали може да се мине на право или не, но бързо се усетих и влязох в правилния вариант. 8ма точка бе поставена грешно което малко ме смути, но хубавото беше, че грешката не беше голяма особено ако си избереш десния вариант по отсечката. За 9та точка може би и най-интересната отсечка не можах да видя, че точно по правата реката има малко мостче по, което може да се пресече и там загубих може би около 10 секунди от грешен вариант. Като цяло техническия се бе постарал да направи интересен маршрут на сравнително лесен район, за което го поздравявам.


Резултати.

Средната дистанция се очакваше да е на труден за бягане и ориентиране район. Още със стартирането разбрах, че не ми е ден за бягане и, че умората от предния ден е станала по-голяма. Но след 2ра точка истинското ориентиране започна и скоростта значително намаля. Бягах добре с една по-сериозна грешка от 30 секунди за 14та точка. Бягайки за 14та точка видях Иван Сираков да отива за 13та и така разбрах, че съм го разминал някъде. Влизайки за 15та точка видях Ивайло Каменаров, който стартира 4 мин пред мен. Така бях настигнал двамата сериозни мои конкуренти и, като, че ли играта стана безинтересна от този момент до края. След видимата точка понамалих скоростта за да не допускам нежелани грешки и финиширах с добра преднина. Поздравления на Браун Тим за хубавия район, който са намерили и малшанса, който имаха с бурята, която повали доста дървета и направи гората трудна за преминаване на доста места.



Резултатите от средната са по-надолу в класирането.

 Понеже от около 10 години не съм прекарвал Великден в къщи реших тази година да пропусна състезанията и да обърна внимание на чат от близките хора :) Но това не означава че ще се размина без ориентиране. Планувал съм няколко интересни тренировки на райони около София.

Няма коментари:

Публикуване на коментар