неделя, 13 март 2011 г.

Португалия


Лагерът ми в Португалия започна със състезания. Вчера и днес участвахме (аз и Стоян Господинов) на две сравнително добри състезания със доста силно присъствие на световния елит. Световният шампион на спринт от миналата година Матиас Мюлер спечели и двата старта.
  
Състезанието вчера мина добре. С ориентирането се справих прилично, но бягането не беше силна страна, на което разчитах. Пътят от предния ден си каза думата, както и значително по-топлото време, ми попречиха да бъда във топ форма. Но, като за първо състезание за сезона всичко мина нормално. Допуснах 3 малки грешки, от които най-голямата 15 сек.
Днес определено се чувствах много по-добре физически, от началото на маршрута до самия край. Допуснах голяма грешка на 2ра КТ от около 2 мин и бях застигнат от стартиращия 2мин след мен Матиас Мюлер. Поне 3 пъти бях на 5 метра от точката, но на това място въобще не можах да вържа карта с реалността. Следващите няколко точки бях малко пасивен, за да придобия увереност след тази грешка. Бягането ми придоби друг вид след 5та КТ. Бях отново уверен и бягах своето си бягане, без да се съобразявам с Мюлер макар и да бягахме по-малко или повече заедно.
 На пИпИрудата се разделихме с Мюлер и настигнах 4 мин стартиращия пред мен Иеркел Лусел, а на излизане бях 20тина метра пред Мюлер.
 Няколко точки преди финала не можах да видя една точка и така позволих да изостана с около 100м, но добрата ми визическа форма в този ден ми даваше спокойствие, че бързо ще стопя разликата. Финиширахме 3-мата като Матиас спечели, както вече отбелязах, аз заех 2-ра позиция, а 3-ти остана Цинка, със силно бягане.
 На пръв поглед лесния за бягане район се оказа доста тежък, от многото валежи през последната една седмица. А времето което дадохме на тези 18,5км си беше доста бързо.

В общото класиране се подредих 4ти. То бе направено на базата на точки от двата старта, а не от сбора от времената.
А втория ден, тоест днес бе WRE.

 Вече мога да свалям мартениците :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар