сряда, 18 ноември 2009 г.

Най накрая излекуван.

След доста тежката болест която ме мъчи цяла седмица, отново започнах тренировки. Така не се бях разболявал може би над 5 години и наистина тялото ми го понесе доста болезнено. Първите няколко тренировки след болестта бяха много болезнени придружени с много кашлица по време и след бяганията. На състезанието в Благоевград не бях напълно възстановен и не можах и да бягам добре. Но след изминалите няколко дни на тренировки от тази седмица съм оптимист за предстоящите месеци на тренировки. Днес избягах едно оптимално бягане 10км по 3:36/км по единицата в парка и останах доволен и малко учуден с каква лекота ги избягах.
Вчера заедно с Иван Беломъжев отидохме до фирма "RAM" (фабрика за колелета) за да си поръчам колело. То ще бъде готово другата седмица. Смятам че колелото е най-добрата алтернативна тренировка за един бегач.
Тази събота и неделя ще отида до Търговище, където ще имаме сбирка на клуба ни "Вариант 5" за края на сезона и ще обсъдим някои въпроси за предстоящия сезон. Ще има и две организирани тренировки, които очаквам с нетърпение.

Няма коментари:

Публикуване на коментар