четвъртък, 3 септември 2009 г.

Необяснима "грешка" на Спринта...

"Грешка" за 5та точка от 20 секунди ми коства Балканската титла в спринтовата дистанция, която губя с 7сек. Дупчейки 4та точка и бягайки за 5та въобще не мина и през акъла, че може да се мине през реката както всички останали са направили. Останах с впечатление че такава голяма река не може да бъде позволена за преминаване. Но грешката си е грешка... Иначе се чувствах прилично въпреки ранното ставане и досадното пътуване. 1ви стана Йонот Зинка с 7сек по-добре от мен а 3ти Иван Сираков с 13 сек по-слабо от моето време. Не ме яд че съм 2ри толкова, колкото ме е яд за допуснатата грешка...


Утре предстои щафета където щафета, където подредбата в 21Е е Иван Сираков, Иво Каменаров и аз. Пешо Доганов е в "бокса" за ден.

Няма коментари:

Публикуване на коментар