събота, 15 август 2009 г.

WOC - Унгария

Дойде и най-важното състезание за мен през този сезон, а именно Световното Първенство по Ориентиране. От няколко дена сме тук и мога да кажа, че всичко е идеално. Чувствам се добре както физически така и емоционално. Като почти 100% професионалист, това събитие е много отговорно. Сега е момента, в който искам да реализирам, всичкия положен труд през изминалата година, по най добрия начин.
За класиране не искам и да говоря, защото това върху което се концентрирам е самите ми бягания. Просто искам да реализирам моментните ми възможности по най-добрия възможен начин и знам, че всичко това зависи от мен самия.
Единственото нещо, което искам от това световно е, като то самото свърши да съм доволен от самия себе си за да имам нужната мотивация да тренирам и за напред!
Всичко се случва първо в главата... (без мръсни мисли :))

Няма коментари:

Публикуване на коментар