понеделник, 23 април 2012 г.

Специално контролно и Купа НСА

Изминалия уикенд участвах в 3 старта. Събота се състояха два спринта. Събота сутринта беше спринта определен, като специално контролно. За мъжете и жените това бе единственото спринт контролно за световното първенство и контролно за европейското първенство. Района бе интересен като включваше 3 типа район. Гора, град, парк и стара крепост. Може би очаквах да бъде малко по-труден, но определено много ми хареса. Допуснах няколко малки грешки, но като цяло бягах добре.
Резултати.

Веднага следобеда бе спринта на Купа НСА. По принцип първоначално не смятах да бягам бързо на този старт, но рядко се случва да има два спринта в един ден и реших да го използвам, като добра тренировка за световното първенство където програмата на спринта е идентична. Района за този старт ми бе доста добре познат, но въпреки това беше интересно да видя как съм спрямо другите момчета бегово.
Резултати.

В неделния ден бе средната дистанция, която бе последното контролно за определяне на националния отбор за европейското първенство. Знаеше се, че района ще е тежък и техничен. Също така се знаеше, че картата се дели на две части стара и нова, като новата част бе абсолютно нова. Имах особени проблеми в началото и края на маршрута, тоест в старата част на картата. Не съм доволен въобще от представянето си точно на този старт защото допуснах много грешки. Но въпреки всичко района много ми хареса и смятам, че все повече състезания в България трябва да се правят на такива райони, а около София те са много.
Резултати.

Няма коментари:

Публикуване на коментар