вторник, 10 април 2012 г.

10MILA Лагер

Изминалите 5-6 дни бях на кратък лагер в Швеция за 10МИЛА. За съжаление бяхме много малка група от Калеван Расти, но въпреки това се получи хубав лагер. За мен този лагер бе много полезен за предстоящата 10МИЛА, защото не бях стъпвал на Скандинавски район половин година. Не съм много доволен от техническата част на моето представяне, понеже допуснах доста грешки, но пък физически се чувствах доста добре. Взех участие в две състезания. Едното бе дълга дистанция а другото беше щафета от 5 поста, където бягах 2ри пост (допуснах огромна грешка - около 2:10 по GPS). Направихме и няколко нощни тренировки. Единствено времето не бе приятно, като още първия ден наваля няколко пръста сняг, който на места се задържа до края на лагера. 10 МИЛА е след по-малко от 4 седмици и вече се вълнувам много от това как ще изглеждат отборите на Калеван Расти и кой пост ще бягам аз!?

Част от картите:




Няма коментари:

Публикуване на коментар