понеделник, 19 април 2010 г.

"Норвежка Пролет"

През изминалия уикенд се проведоха няколко състезания, които Халден СК организира. В петъка бе нощния шампионат на Норвегия в, който нямах право да се състезавам, защото не живея в Норвегия. Имах шанс да бягам след това, но прецених че ще е много късно и не стартирах а помагах на финала.
 Събота и неделя се състоя "Норвежка Пролет", като в събота бе щафета а неделя дълга. И двата дни никой от елитната група на "Халден СК" не бяга, а всички помагахме.
 Неделя имах възможността да избягам Елитния маршрут, но за моя жалост бе прекалено рано и не можах да настроя тялото си по най-добрия начин. Трябваше да стана в 6 и в 7:15 да стартирам. Почувствах краката си много тежки още от самия старт ( 2 дена висене по финала по 5-6 часа) Опитвах се да натискам, но просто бягането не ми спореше. Допуснах и няколко грешки от които не съм много доволен. Като цяло не съм доволен от бягането.  Ще питате защо?! Като вариантите изглеждат доста добре на картата. Отговора е, че с такова бягане на голямо състезание няма да съм доволен от себе си. Всичко е въпрос на навици. Ако на тренировките се справям добре независимо от обстоятелствата, то тогава и на състезание ще е така. Но това ме мотивира още повече. Но ако погледна тренировката от друга гледна точка, бе идеална за 10МИЛА - нестандартен час на бягане ;)

Няма коментари:

Публикуване на коментар