неделя, 3 юни 2012 г.

Купа България


Измина Купа България 2012. Най-голямото Българско състезание с около 750 участника тази година. Трите дни на Купа България ни предложиха предизвикателни райони и много тежки маршрути и 3те дни. За мен лично това е най-престижното състезание в България.
 Започвайки Купа България се чувствах доста уморен, но може би това състезание ми помогна да се събудя от почивката, която си бях дал след Европейското Първенство.

 Първия ден смея да определя като най-интересен. Но като цяло и 3те дни имаше с какво да се изкефиш по маршрута. Може би маршрутите бяха малко по-тежки от необходимото.
 Втория ден допуснах много грешки и въобще не бях доволен от бягането си, но явно и другите състезатели са грешили. 3тия ден стартирах с близо 10мин преднина, което направи бягането доста монотонно. Това върху, което се бях съсредоточил бе да не пропусна точка и да не дупча грешна такава :) Финиширах 15мин пред 2рия Ивайло Каменаров а трети остана стартиращия 2ри Иван Сираков. Тази ми е 5тата победа за купа България и по този начин изравних по победи Пламен Джамбазов и двамата заемаме 2ро място в вечната ранглиста след Теодор Тодоров със 7 победи.



Резултати.

Няма коментари:

Публикуване на коментар