понеделник, 7 май 2012 г.

10MILA

10Мила 2012 е вече в историята. Добро бягане от моя страна на 1ви пост за Финландския ми отбор Калеван Расти. Финиширахме 3ти, което остави доста смесени чувства в нас състезатели и треньори.


 В Швеция пристигнах миналия четвъртък и до събота направих две технически тренировки. Бях доста уморен от изминалата купа "Вариант 5" в България, но знаех, че имам достатъчно време до старта си в събота вечер и не бях притеснен за физическото си състояние. Като победители на 10Мила 2011 се намирахме в не леката позиция на защитаващи титлата си. Отбора беше добре подготвен и всички от състезателите бяха в добро настроение в деня преди самата щафета.
 Аз имах честта отново да стартирам щафетата. Да бягаш 1ви пост е колкото лесно толкова и трудно. Лесно е защото имаш достатъчно много хора около теб и не ти се налага да се ориентираш през цялото време. Но е доста отговорен пост, защото глупава грешка може да изпрати отбора в много лоша позиция още от самото начало. Преди старта бях спокоен, знаех много добре какво и как трябва да направя и така и стана. От техническа гледна точка беше едно много добро състезание за мен с около 30-40 секунди грешки. За мое съжаление  още в самото начало на маршрута бягайки от 3та към 4та стъпих много лошо на криво и си разтеглих връзки на глезена. Завърших маршрута с доста болка, защото последната чат от маршрута  минаваше през местност с доста камъни.

 Щафетата до 4ти пост се разви нормално без големи изненади. Но след това започнахме леко да отстъпваме и да губим позиции. На последен пост Тиери стартира на 5:30 от първите Халден и Кристиансанд, което на този район бе твърде много. В крайна сметка останахме 3ти. Не това бе нашата цел, но и нищо фатално не е станало. Юкола е само след месец и половина а Калеван Расти не са я печелили от 4 години, което е достатъчна мотивация за реванш :)
Пипо, Симо Пека, Хану, Иере, Анти, Ярко, Ян, Филип, Фабиен, Тиери, мерси за вълнуващата вечер. За мен бе чест да съм част от този отбор.
Резултати.

 В момента съм на гости на Аника и Тиери в Упсала в очакване на Европейското Първенство, което ще се проведе другата седмица тук в Швеция, край Мура и Фалун. Проблема с глезена ми се оказа доста сериозен и в момента е доста подут. Не помня последните 5-6 години да съм имал толкова сериозен проблем с глезена, което малко ме притеснява, но се надявам до понеделник, когато е 1вия старт всичко да е наред.

1 коментар:

  1. Браво, Дизел! Радваш ни много! Радвай се и ти :)!
    Поздрави и на съотборниците ти от Калеван Расти :)!

    Цани.

    ОтговорИзтриване