понеделник, 31 октомври 2011 г.

Smaland - Relay

Изминалата една седмица бях в Швеция на лагер за 10Мила с Финландския си отбор Калеван Расти. Направихме няколко нощни тренировки, като едната от тях беше малко местно състезание. Масов старт, прав маршрут без вилици :) което обаче само едно от момчетата знаеше ( Хану, но това не му попречи да сгреши 4мин за 1ва точка). Беше интересно, бягах добре, през цялото време бях в началото на групата, но между 9та и 10та точка, усетих че нещо падна от ръката ми. Като спрях разбрах, че съм загубил часовника си. Започнах да го търся и стана много добре, че го намерих :). Бяха ми необходими няколко минути. За мое съжаление състезанието за мен приключи малко преди финала. След това скоростта ми значително намаля и се прибрах 5ти на 3мин от 1вите.
 Следваха няколко дни на тренировки за да дойде и последното важно състезание за мен за годината а именно - Смаланд - Щафета. Щафетата се състоя от 5 поста. Два нощни и три дневни. По първоначални сметки аз трябваше да бягам последен пост на 1вата щафета. Ян Прохаска да бяга 4ти пост на 1вата щафета а Филип Адамски, да бяга последен пост на 2рата щафета. Петък следобеда решихме само да се разтичаме. По време на бягането коментирахме най различни неща за щафетата, за да се стигне до моя въпрос към Пипо - на колко километра се намираме от Арланда (летището на Стокхолм). Отговорът беше - 350! А моят отговор беше - няма да си хвана самолета! :) От там започна голямото разместване. Така аз бях преместен на 4ти пост , Филип на последен на 1вата щафета а Ян последен на 2рата щафета :)
1вите ни два поста бягаха много добре и ни осигуриха първо място след двата нощни поста. Имахме преднина от минута, която 3ти ни пост удвои и аз стартирах на 2ми пред 2рите Содиталия - Скот Фрейзар на моя пост. Две грешки в началото на 2ра и 3та позволиха на Скот да ме настигне. Настигна ме 6та но явно от по-рано ме е виждал. На 6та имах по дълга вилица и това му даде една малка преднина от 50м която много трудно наваксах. Средната част от маршрута или беше абсолютно без вилици или просто имахме един и същи маршрут. Темпото ни беше добро и знаех че ако до края не правя глупави грешки и се прибера около Скот, Филип на последен пост е доста по-силен от поста на Содиталия. 3 точки преди финала бе вилица. Вилицата бе голяма от гледна точка на това че трябваше да заобиколи едно голямо езеро след това. В случая аз заобиколих езерото от ляво а Скот понеже имаше друга вилица заобиколи езерото от дясно. От този вариант се натрупа и разликата, която той ми направи до финала от 25 сек. Така финиширах 2ри надявайки се че Филип ще е в добра кондиция за да победи. Аз се оправих и веднага тръгнах за летището. Не бях много доволен от бягането си но знаех че нищо фатално не е станало. Щафетата все пак е отборна игра и единственото което, има наистина значение е кой си на финала :) На път за летището разбрах че сме победили и се зарадвах много. Хубаво е да завършиш сезона добре. Анти, Симо Пека, Йере и Филип - благодаря ви момчета :)



Все още нямам карта но се надявам скоро да ми изпратят една :)

1 коментар: