понеделник, 14 ноември 2011 г.

Нов спонсор. Лагер на НО

Преди около два месец на купа "Диана". След старта Костадин Новаков от отбора на СКО "Сини Камъни" Сливен ме извика, като ми каза, че иска да си поговори с мен. Разговора премина бързо, като казаното гласеше следното в общи линии: "Ще бъда щастлив ако мога да ти помогна по някакъв начин аз да се развиваш в ориентирането". Това не го очаквах честно казано. Много неща мога да напиша и да кажа, но не смятам, че ще е достатъчно за да изкажа благодарностите си към Коцето! Благодаря ти Коце! За мен е чест и отговорност да имам за спонсор, човек, като теб!


 Изминалия уикенд част от националния отбор се събрахме на кратък лагер в Търговище. Проведохме няколко тренировки. Говорихме за предстоящия сезон. Обсъдихме важните състезания за в бъдеще. Участвахме в традиционното вече състезание купа "Ветеран". Беше интересен старт, макар и ниския клас на състезанието.Масовия старт на състезанието го направи доста интересно предвид района и скоростта с която се бягаше :)
Би било много хубаво ако за в бъдеще се организират повече такива лагери на националния отбор.

Няма коментари:

Публикуване на коментар