понеделник, 22 октомври 2012 г.

Софийски маратон и семинар на Herbalife

Събота и неделя бяха доста динамични за мен.
 В събота се състоя семинар - обучение на "Herbalife" България, в хотел Кемпински в София, където бях поканен да разкажа за себе си като спортист. От кога използвам продуктите на "Herbalife" и кои от тях използвам. Бях изправен пред една доста голяма аудитория и останах доволен, че успях да разясня на над 200 души, че ориентирането е сериозен спорт. Получих плик пълен с продукти на "Herbalife" като подарък, и обещание от "Herbalife" да се опитат да ми станат спонсор за напред.

 Неделя бе Софийски маратон за, който се подготвях от няколко седмици. Искам да благодаря специално на MTKsport и магазини Sport Box, които ме облякоха за маратона с дрехи и маратонки Salomon. И да знаете, ако си мислите, че Salomon нямат маратонки за асфалт не е вярно :)
Бягането тръгна добре, макар и малко слабо в началото, но аз просто следвах групата. Денят бе идеален за бягане, но трасето за маратон беше доста тежко. Към 10-тия километър обаче започнах да усещам една много стара травма в бедрото отзад да се обажда. Колкото повече километри изминавах толкова повече нещата се влошаваха с крака ми. Около 28-мия километър нещата започнаха да стават много сериозни а болката доста голяма. Малко преди 30тия километър реших да спра преди да си докарам сериозна травма. Бях малко разочарован, че прекратих участието си, но според мен това беше най-правилното решение в този ден. Следващия път, ако изобщо има такъв в, когато евентуално ще взема участие в маратон ще отделя повече време за специална подготовка и по-специално за бягане по асфалт, което в случая се оказа проблема. Твърдата настилка явно не ми понася...


Няма коментари:

Публикуване на коментар