вторник, 7 август 2012 г.

OO Cup

Няколко дни след световното първенство, реших да отида на ОО къп. Отдавна искам да отида на състезание на, което ориентирането да е на второ място а на първо място да е почивката :)
 Но ще започна със състоялото се преди две седмици изкачване на връх "Мусала" (2925м) от Боровец (1300м) - Salomon - Chalange. Само седмица след световното първенство се чувствах уморен, но за щастие състезанието бе само в изкачване, където съм доста по-силен. Шабан Мустафа също бяга и направи конкуренцията на ниво. Успях да подобря рекорда на треасето с цели  2минути, но съм сигурен, че в по-добри дни мога да го подобря с още поне 2. Времето ми бе 83.12 на тези почти 13км.

 На следващия ден заминах за Словения и след цяла нощ път пристигнах. Настаних се в къмпинг "Пивка Яма", където Ивайло Иванов и Пламен Йорданов бяха с два кемпера на 10 метра от басейна, така изгледите за добра почивка бяха на лице. Приятна компания, хубави съзтезания, какво му трябва повече на един ориентировач през лятото. Състезанието бе добре организирано, картите също бяха на ниво. Аз лично съм много доволен от участието си на това състезание.





Резултати.

 Следващата седмица съм поканен да участвам във вече традиционното състезание 3-O-days-Cup организирано съвместно от първия ми клуб "Сини Камъни" Сливен и съседния "Дияна" Ямбол.


Няма коментари:

Публикуване на коментар