понеделник, 4 октомври 2010 г.

Световна Купа Франция

Вчера се състоя кръг от световната купа във Франция. Един наистина интересен район, но в никакъв случай не мога да определя като най-техничния на който някога съм бягал, както го описаха много други състезатели. Стартовата ми позиция беше много добра и знаех, че през по-голямата част от маршрута ще съм сам в гората. Както и стана. Първата част на маршрута избягах много добре с една малка грешка на 8ма точка.След пеперудата се събрахме с Остербро и Халдин. И тук грешките започнаха :) Доказателство за това, че като си в група по-малко следиш къде бягаш и си мислиш че другия знае къде отива :). Много голяма грешка допуснахме след видимата контрола и настъпи масово загубване без идея за това къде сме. За наше щастие от храстите излезе Олав Лунданес и така образувахме едно Халденско трио (Остербро се беше тотално отцепил). Нещото което ми направи впечатлени докато бяхме с Олав бе, че той не се стараеше да поддържа някаква супер висока скорост а просто да ги намира без и секунда загуба (това не се получаваше в 100% от случаите но беше достатъчно добре).

физически се чувствах уморен още от предходната седмица. Но това за мен не беше важно в случея. За мен по-важната част от престоя ми тук е лагера за предстоящото Световно Първенство следващата година, което е в същия район, в който бе и световната купа. Доста важни неща се видяха и мисля, че до доста важни заключения достигнах.
Това не е моя вариант но това можах да намеря :)
 Където е х-а там стоях почти минута и се чудих за какво става дума и какво е искал да каже реамбулатора. Така и не разбарх...
Следващата събота и неделя е финалния кръг от световната купа, която ще се състои около Женева (Швейцария).

Няма коментари:

Публикуване на коментар