неделя, 8 август 2010 г.

WOC

Световното започна и първите световни шампиони са вече ясни. За мен старта на Световното - Спринта не мина по-най добрия начин. На квалификацията допуснах доста елемнтарни грешки които ми отредиха по-преден стартов номер на финала, но това не ме притесняваше въобще.
Резултати.

Това е може би финала на Световно първенство преди, който съм се чувствал най-спокоен и уверен във възможностите си.
 Още със стартирането допуснах малка грешка за 1ва точка по вариант, но това по никакъв начин не се отрази на по-нататъшното ми бягане. Бягайки по моста за 2ра точка успях да разгледам следващите 5-6 точки и да си избера вариант. Може би заради това и допуснах малка грешка за 5та, като влязох малко по-рано в един частен имот, но бързо се оправих. Следващите точки избягах много добре като може би единствено за 7ма трябваше да я избягам от дясно.
Най-голямата грешка допуснах за 16та където грешно си набелязах визуално къде трябваше да завия. Тази грешка ми костваше място в 10ката но не това бе моята цел специално за този спринт. Но спринта е вече минало и няма сила на този свят която може да ме върне на старта на това състезание...

Резултати.


Тук може да видите някои от вариантните отсечки, като червения вариант на всички са по-къси от сините.

 Не знам какво ново още ще измислят за по-нататък в ориентирането, но това днешното бе малко прекалено според мен. И макар световното да е в Норвегия организаторите имат някои важни пропуски...

Няма коментари:

Публикуване на коментар