понеделник, 2 ноември 2009 г.

ДП - Маратон - Най-тежкото състезание за годината!!!

Измина и последното държавно първенство а именно ДП - Маратон. Без съмнение най-тежкото за мен състезание през годината (както и се очакваше). Един единствен, но и в същото време доста съществен проблем попречи това състезание да бъде перфектното такова - снегът навалял предната нощ, който направи предвижването поне с по 30сек/км по-бавно!
С малки пропуски по картата мога да кажа че Георки Карталов се бе постарал и направи добро състезание. Добър маршрут дълги отсечки с избор на вариант и нещото което ме зарадва доста бе 15 000-я мащаб, който е рядкост в България.
Стартирах добре. В началото на маршрута не се чувствах много добре физически поради прекалено студеното време, но след около 30 мин се адаптирах и дори се изненадах от лекотата с която бягах. Допуснах 2 грешки по екипировката си, които може би ми костваха няколко минути за целия маршрут. Бутонките ми бяха неподходящи за условията (но не си бях взел други) и не си бях взел и неопреновите чорапи, които точно днес щяха да бъдат от голяма полза.
Технически всичко вървеше много добре с малки изключения докато не направих най-голямата грешка от няколко години насам. Която и до момента не мога да си я обясня на какво се дължи. Но отчитам като грешка варианта си, защото ако бях избягал същата тази отсечка по пътя до дерето и от там да се кача, според мен нямаше да допусна такава елементарна грешка. До края на маршрута бягах добре но и така не можах да наваксам пасива си от 12 минутната грешка.
В крайна сметка 5 секунди не ми достигнаха за 1вото място, което зае Ивайло Каменаров. 3ти се нареди Николай Димитров.
С това състезание за мен официално приключи сезон 2008-2009. Мога да твърдя най успешния за мен сезон.
Ето и по-важните резултати:
10МИЛА 6то място; Юкола - 3то място; Норвежка пролет (щафета) 1во място; 25 МАННА 1во място и разбира се 6тото място в Спринта на Световното Първенство.
В България допуснах да бъда победен 5 пъти с общо около 1мин но в това число 2 държавни първенства.
От вчера започнах подготовка за новия сезон 2009-2010 за който съм си поставил още по-големи цели и съм още по-оптимистично настроен.

1 коментар: