понеделник, 20 юли 2009 г.

ДП - Щафети

Измина и тази годишното издание на ДП - Щафети. Може би това бе най-тежката щафета ДП, на която аз съм участвал (което за мен бе само един плюс - още по-добра тренировка).
Състезанието почна доста "драматично", като Пешо' Доганов от отбора на "НСА" мина на видимата точка с цели 9мин преднина. Но грешка след това намали разликата на само 3мин до 2рия. Нашия отбор с 1ви пост Ивайло Иванов финишира на 5мин от "НСА" и за момента нямаше повод за притеснение. На 2ри пост Ивайло Петров погреба всичките ми надежди да спечелване на тази щафета като се прибра с цели 11мин пасив на 4то място. 3тите "Компас Крос" Русе бяха на около 5мин пред мен. Но точно преди да тръгна разбрах че отбора на "Браун Тим" е декласиран и това автоматично ни правише 3ти.
Моята задача бе да бягам максимално бързо и без грешка, и да се надявам някой от противниците да сгреши. Така и стана, след грешка на Златко Каменаров го настигнах на 10та точка, от което останах доволен защото знаех че така се изкачваме с едно място напред. Минавайки през видимата разбрах че Станимир Беломъжев е само на 1:50 пред мен но тази разлика в случая се оказа твърде голяма. На всичкото от горе допуснах грешка на предпоследна и по този начин бях застигнат от Златко Каменаров и се наложи да спринтираме за 2рото място. Бях уверен в себе си и битката не бе много голяма. В крайна сметка завършихме 2ри, а това място точно днес с този отбор не ме задоволяваше...
Догодина шансовете за спечелване на ДП щафети ще са още по-малки поради причината че Иван Сираков ще бяга за "Браун Тим".



Няма коментари:

Публикуване на коментар