събота, 20 юни 2009 г.

Купа България

Измина Купа България. Много хора коментираха преди самото състезание а дори и по време на самото такова, колко лошо организирана "България" ще бъде, но според мен състезанието премина съвсем нормално. Искам да поздравя всички участвали в направата на това състезание и за положените усилия и труд. Районите за 1вите 2 дни ми харесаха доста. 3тия ден също беше интересен, но по друг начин. След добри бягания 1вите два дни си бях осигурил солидна преднина от 13мин и половина и 3тия ден стартирах абсолютно спокоен. Направих и добро бягане с една грешка от 20сек и дори останах с 1во време за деня.
Финиширайки изпитах голяма радост за постигнатия успех защото последните 1-2 години доста приказки се изговориха за тази "невероятна" КБ. Радвам се че не позволих на натрупаната умора от Юколаи и Бегун да надделее.
Далеч по-интересна бе борбата за 2рото място. И както района беше супер елементарен (както повечето "специалисти" го определиха) така настъпиха огромни промени в крайното класиране. Иван Сираков от 6ти стана 2ри, Николай Димитров от 5ти стана 3ти а Златко Каменаров от 2ри стана 4ти и загуби 3тото място за части от секундата в невероятна финална "битка"
Това бе 3тата ми победа на Купа България (далеч по-слабо от резултата на Теодор Тодоров - 7 победи). Но има време за всичко, годините са пред мен...
Резултати 1ви ден.













Резултати 2ри ден.














Резултати 3ти ден.

Няма коментари:

Публикуване на коментар