събота, 6 юни 2009 г.

Контролни за националния отбор.

През изминалата седмица се състояха контролните за определяне на Българския национален отбор за предстоящото световно първенство. Ще бъда кратък защото нямам много време.
Квалификация средна: Бягах не много добре, като допуснах множество малки грешки и ако това беше голямо състезание, тези грешки щяха да ме отведат доста на доло в класирането. Грешен вариант за дългата отсечка.
Квалификация Спринт: Бягах добре, но не и перфектно. Но като цяло съм доволен. Физически се чувствах добре.
Квалификация дълга: В началото не можех да се настроя към терена и нямах чувството че се състезавам. След голяма грешка за 6та точка бях почти 4мин след Иван, но се мобилизирах и до края на маршрута бягах много добре.
Класиранията ще публикувам много скоро. И на 3те маршрута съм с 1ви времена, но не това е важното в случая. Допуснах грешки, които ако допусна и на световното първенство няма да съм въобще доволен. Има 2 месеца до стартовете от световното първенство, които се надявам да използвам пълноценно в тренировки и да направя едни наистина отлични бягания.

Няма коментари:

Публикуване на коментар