понеделник, 13 май 2013 г.

Време на тренировки отново.

Доста време мина откакто писах за последен път в блога си, но от както поддържам фен страницата си във фейсбук, намалих новините.
Последните няколко седмици бях на лагер в Швеция, където взех участие в "Силва Лига" . След това бе 10 Мила, която спечелихме заедно с Финландския ми отбор "Калеван Расти. Кратко интервю за 10Мила можете да прочетете тук. Веднага след щафетата се прибрах в България и още на следващия  ден участвах в дългата дистанция на купа "Великден", която бе и WRE (състезание носещо точки за световната ранглиста). След това състезание явно се отпуснах и изведнъж се почувствах доста уморен. Но може би имах нужда от малка почивка и до края на седмицата само разтичвах.
 В събота се състоя първото издание на Salomon Vitosha Trail, а аз бях много доволен, че бях в кондиция да участвам на дългата дистанция 27км. За мое съжаление двамата основни конкуренти за мен Иван Сираков и Шабан Мустафа, не застанаха на старта и доста улесниха задачата ми.
 В същото време от миналия четвъртък съм на високопланински лагер на Витоша, където смятам да остана до 28ми. А след това заминавам за Nordic Tour.

Няма коментари:

Публикуване на коментар