сряда, 19 септември 2012 г.

Финландски Шампионат средна и щафети.

Седмицата след NORT, прекарах в трениране край Воукати за предстоящото световно 2013г. В края на миналата седмица бях два дена в Йоенсу - града на "Калеван Расти", а самия уикенд взех участие в Финландски шампионат средна и щафета.
 Като човек, който няма Финландски ранкинг (такъв се придобива в участие на каквото и да е състезание по ориентиране във Финландия), трябваше да стартирам най-отпред на квалификацията за средната дистанция. 6 потока по 50 души, като 8 от тях се класират. Стартовата позиция има много голямо за значение за класиране във финала, но в този ден не стартовия номер ми попречи да се класирам. 3 грешки за 2ра, 3та и 4та точка, направиха класирането ми за финал невъзможно. Знаех, че за да се класирам трябва да бягам максимално и от прибързаност дойдоха и грешките. Подцених ситуациите много, като скоростта на бягане бе много по-висока от тази на ориентиране.
 Следобяда имаше и Б финал, след финал А на, който взех решение да участвам. Не бягах максимално защото на следващия ден ми предстоеше щафета а класирането не ме вълнуваше изобщо.

 Средната дистанция бе и квалификация за разпределянето на щафетите. По правилата на Финландската Федерация по Ориентиране в щафета има право да участва само един чужденец. Така лошия резултат на квалификация ми отреди 5тата щафета на Калеван Расти, която дори не бе и пълна.
 Да бягам 1ви пост за мен винаги е било удоволствие. Голяма грешка за 1ва точка ме прати няколко минути след лидерите, които така и не успях да стигна. Финиширах 6ти на 50 секунди след 1вия, като бягането и ориентирането след 1ва точка бе невероятно. Макар голямата умора успях да се мобилизирам и да бягам до края много добре.Тежкия район и много добра карта, направиха престоя ми в гората невероятен!
 Поздравления за 2рата щафета на КР която стана шампион, 1вата щафета остана 2ра а 3тата щафета се нареди на 5то място.

 На средната дистанция в първите 14 имаше 9 състезатели от КР като най-впечатляващото бе че, от 1во до 5то място бяха само мои съотборници, което ме кара да се чувствам много горд от Финландския си отбор, който за пореден път доказва, че е един от най-добрите в света :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар