събота, 27 март 2010 г.

Spring Cup

Отново е пролет и отново съм в студена Скандинавия. Първа спирка от едномесечния ми лагер е Дания, където в момнта тече "Spring Cup" (най-голямото състезание през ранна пролет). Снощи се проведе нощна щафета, аз и моят отбор станахме 1ви. Аз бягах 1ви пост. Допуснах елементарна грешка за 1ва точка от около 2мин, но след това се мобилизирах, успях да догоня групата и дори финиширах 1ви. След оспорвана битка на финалния спринт Андерш Нордбег (последния ни пост) надделя над Мартин Сирмас (последния пост на Турин Метсанкавят). Жените също станаха 1ви.

Днес се състоя дългата дистанция в "Spring Cup". Още по време на загравката усетих умора в краката от снощтната щафета. По време на бягането не се чувствах добре и без да допускам грешки бях застигнат на 11та точка от стартиращия след мен Баптис Ролие. Опитах да поддържам неговата скорост, но наистина ми бе трудно. На пеперудата се разделихме и за моя голяма изненада излязохме абсолютно заедно. Финиширах със 7мо време което точно в този ден ме удовлетворява напълно.

Утре ще се проведе и дневната щафета, последен старт от "Spring Cup". Аз ще бягам 1ви пост на 1вата щаефта.

След това ще останем на лагер в Дания до четвъртък. Във вторник ще се състои и едното от контролните ни за 10МИЛА.

След това се прехвърлям в Норвегия, където ще остана до 2ри Май.

Като цяло това са моите планове за предстоящия месец. Предстоят ми доста тежки седмици на тренировки и многобройни технически тренировки, което само може да ме радва.

Картите ще публикувам малко по-късно.

4 коментара:

  1. Congratulations for another great success in your career ;-)

    It seems that the training camp with Kalevan Rasti helped you to do well in night mass-start!

    hey, how is that possible that Anders won a sprint finish? Tell him my admiration...

    ОтговорИзтриване
  2. Браво Дизел!!!

    ...ама да те питам нещо, къде ти беше по голяма конкуренцията, на Първа Пролет или на Спринг Къп? :) Щото като гледам имената и на двете състезания, много разлика няма :)

    /Андрей

    ОтговорИзтриване
  3. disl, давай картите от дневните старове.....

    ОтговорИзтриване