вторник, 4 август 2009 г.

Високопланински Лагер Белмекен


Приключи лагера на Белмекен, който бе основна част от подготовката ми за предстоящото световно първенство. В периода 11.07.09г – 02.08.09г. (самия лагер) извърших 37 тренировъчни сесии, 1 почивен ден, 48часа и 20мин тренировъчно време, 493км, от които – 126км скорост, 97км дълги кросове, 53км възстановителни кросове, 26км ориентиране, 11км срещу склон, 175км колело и 6км алтернативни спортове (в километрите са включени загрявка и разпускане).
Като цяло съм доволен от изминалия лагер и смятам че физически съм подготвен много добре за предстоящото първенство. Вчера с Иван Сираков си правихме изследване на хемоглобина и резултата ми е 150 g/l, което не е много високо, но като цяло е добре, понеже аз съм с сравнително нисък.
Днес също с Иван направихме и едно контролно на 1000м на националния стадион „Васил Левски”. Аз пробягах дистанцията за 2’38” а Иван за 2’39”. Не се чувствах много свеж и съм убеден че след няколко дни мога да го избягам с 2-3сек по-бързо (бягах и с шпайкове с които до сега не бях бягал и не ми бяха много удобни).
След ден започва лагера на НО, който ще се проведе на Шуменското плато от 06.08.09г. до 10.08.09г., където ще направим последни корекции по техническата подготовка.
Очаквайте ското карти от предстоящия лагер.

1 коментар: